ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ναι φυσικά! Σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας (Αποδοχή Παραγγελίας, επεξεργασία Παραγγελίας, Αποστολή Παραγγελίας Επιτυχής/Ανεπιτυχής Πληρωμή) λαμβάνετε το σχετικό email που σας ενημερώνει με επιπλέον πληροφορίες.
- Επιπλέον μπορείτε να δείτε το τρέχον στάδιο της παραγγελίας σας μέσα από το “Ο λογαριασμός μου” στο wh-evk.gr. Αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέξτε στο μενού αριστερά την επιλογή “Παραγγελίες” και εκεί θα βρείτε όλες τις παραγγελίες (τρέχουσες και παρελθούσες) που έχετε πραγματοποιήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
- Μπορείτε επίσης να δείτε την κατάσταση αποστολής της παραγγελίας σας σε πραγματικό χρόνο εφόσον αυτό υποστηρίζεται από τη μεταφορική εταιρεία που έχετε επιλέξει. Κατά την αποστολή της παραγγελία σας, από τις εγκαταστάσεις της WH WAREHOUSE EVK θα λάβετε το σχετικό επιβεβαιωτικό email που θα σας ενημερώνει για τη μέρα, τη μεταφορική εταιρεία της αποστολής καθώς και για τον σύνδεσμο που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να εντοπίσετε την κατάσταση αποστολής της παραγγελίας σας.
Ξεκινήστε τώρα την παρακολούθηση
της παραγγελίας σας εδώ:
Σίγουρα θα παραλάβετε το προϊόν της εικόνας. Εάν από λάθος παραλάβετε διαφορετικό προϊόν θα το αντικαταστήσουμε άμεσα.
Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να παρέχουμε στους πελάτες μας προϊόντα που μοιάζουν με τις εικόνες που εμφανίζονται στις σελίδες του ιστότοπου μας. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι οι φωτογραφίες δυσκολεύονται να παρουσιάσουν ακριβή χρώματα και ότι το πραγματικό χρώμα ενός προϊόντος μπορεί να διαφέρει ελαφρώς από αυτό που εμφανίζεται σε μία από τις εικόνες του ιστότοπού μας. Εργαζόμαστε σκληρά για να ενημερώσουμε τις περιγραφές και τις εικόνες του ιστότοπού μας μόλις ενημερωθούμε για αξιοσημείωτες παραλλαγές στα προϊόντα μας που οι πελάτες μπορεί να θεωρήσουν απαράδεκτες.
Με κάθε παραγγελία σας θα σας έρχεται αυτόματα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία της παραγγελίας.
Μπορείτε επίσης να δείτε αναλυτικά την παραγγελίας σας στη σελίδα Παραγγελίες, μέσα από το Λογαριασμό σας. Λάβετε υπόψη ότι αυτό είναι δυνατό μόνο εάν έχετε κάνει εγγραφή στην ιστοσελίδα μας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ή εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τις αποδείξεις πωλήσεων, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την ομάδα του WH WAREHOUSE EVK στο info [@] wh-evk.gr.
Η WH WAREHOUSE EVK προσφέρει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση τα οποία επιδέχονται εκτενών ποιοτικών ελέγχων, για τον λόγο αυτό, αν, κατ’ εξαίρεση, παραλάβετε κάποιο προϊόν με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε κατευθείαν μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email στο info [@] wh-evk.gr.
Δείτε αναλυτικά την Διαδικασία επιστροφής / αντικατάστασης στην Πολιτική επιστροφών μας εδώ:
Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 241 111 6928. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.
Αν ο λόγος που επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 48 ωρών και επίσης να μας στείλετε στο email (info [@] wh-evk.gr) φωτογραφία του ελαττώματος (να γνωρίζετε ότι δεν γίνετε για λόγους δυσπιστίας προς την πλευρά σας. Οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους προμηθευτές μας αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν.
Σε αυτές τις περιπτώσεις η φωτογραφία του αντικειμένου είναι η καλύτερη λύση). Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής είναι κάποιο ελάττωμα ή ζημιά κατά την μεταφορά τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει το WH WAREHOUSE EVK εφόσον την αποστολή την ανέλαβε η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών της εταιρείας.
Δείτε αναλυτικά την Πολιτική επιστροφών μας εδώ: